Friday, April 23, 2010

siap sudah PSM...


alhamdulillah
akhirnya berjaya jua aku menamatkan PSM
dengan penuh cabaran, dugaan, dan macam2 lagi
air mata tak payah cakap la berapa gelen dah abis
huhuhu
demi mu PSM
semuanya aku sanggup

dan tadi tamatlah semua rasa itu
bila aku menandatangan borang penyerahan tesis

alhamdulillah
terima kasih ya Allah kerana mengizinkan ku menamatkannya

semua nya penuh pengalaman


buat supervisor ku
terima kasih banyak2 diatas segala tunjuk ajar
terima kasih kerana sabar dengan ku
terima kasih untuk segalanya

buat penasihat akademik ku
terima kasih diatas nasihat dan dorongan
terima kasih kerana ambik berat pasal saya
terima kasih untuk segalanya

buat semua pensyarahku
terima kasih untuk segalanya


buat bonda tersayang
terima kasih ma diatas sokongan itu
terima kasih ma kerana tidak putus2 memberi ku kekuatan, memberi ku kata2 nasihat
terima kasih ma kerana berada disampingku semasa ku betul2 hilang pertimbangan
terima kasih ma kerana ma tidak pernah memperkecilkan we
terima kasih kerana terus menerus memberi cadangan dan sokongan
terima kasih ma kerana mendoakan we
terima kasih untuk semua yang ma lakukan tuk we
terlalu banyak yang ma berikan untuk we
TERLALU banyak
semuanya kan we kenang selamanya
jasamu memang tidak dapat kubalas

kepada adik beradik ku
terima kasih jua untuk anda semua


kepada kawan-kawan ku
andalah teman dikala aku tension
anda lah kawan untuk menggembirakan aku
terima kasih teman terutama buat:
atiq, rose, ctot, kak ina, ana, aini,pqa dan semua sahabat2 JKM serta kawan2 sekalian


terima kasih banyak2
terima kasih tuk segalanya



No comments:

Post a Comment