Thursday, April 8, 2010

final exam...


salam kawan2
mula2 nak mintak maaf
huhuhu

blog ku bakal dianak tirikan lagi
nak wat camne
pelajaran adalah perkara utama sekarang
so terpaksa weyyy
lupakan blog sekadar seketika
tapi seperti biasala kan


kadang2 ada gak aku berupdate
kalau dah tension berupdate la yer
hehehe

dah katenya menulis dapat hilangkan tension
hehehe


so tunggu dan lihat ajalah
semalam mograin ku menjengah lagi
lama jugak rasanya "ia" tak menjengah
tiba2 semalam
tanpa amaran "ia" datang lagi
eh2..pernah ke migrain ni bg amaran nak dtg???
hahaha


tapi takpe
sakit macam mana pun tetap maintain
kalau dulu sakit macam ni mula la nangis tak ingat
tapi sekarang
NO...NO...NO...
aku sudah biasa
hanya mampu telan pain killer dan bertahan
yeah!!!
aku boleh
hehehe



ishhhh
dah melalut panjang
niat sebenar hanya mahu berkongsi jadual examku yang memenatkan
hanya meminta belas ihsan
sekalung doa buatku
huhuhu
bantulah aku..doakan aku


ok nih jadual examku:

12/4-Natural product
13/4- Organizational behaviour
14/4- Industrial Organic Chemistry
15/4- Consumer

16/4--alhamdulillah selesai sudah!!!!


haaa
nampak x??
berderet ko...

aku harap korang doakan aku semoga:
aku terus sihat
aku boleh jawab exam
aku ditenangkan hati
dan semua2 la


hehehe


to all my friends
GOOD LUCK
ALL THE BEST

No comments:

Post a Comment