Wednesday, April 28, 2010

ke pendas laut kali ke-4


sambungan daripada entry pengembaraan itu
dah paginya abg sampai di UTM
aku pe lagi ajak la abg ke pendas
aku kan suka gi pendas
haaa
ada lak ker kali ni yang nak melatah
hahahaha

best sangat gi kali ni
dan mungkin ni kali terakhir kot jejak rumah tu
lepas ni dah nak pindah dah
moga2 aku masih berpeluang kesana insyaallah


jom tengok gambar



mula2 sampai
aku takder dalam gambar takpe
aku dah biasa
dan dah banyak gambar kat rumah ni
heheehhe
ni kan rumah aku
=)





kak na n irah
masa aku datang kali ni
air surut lak
abg berminat nak naik bot
sempat ke x????







haaa
luar rumah pun jadi kalau nak bergambar
=)





kak su, kak na n amin





sebenarnya aku nak tunjuk udang tu
tapi terjauh lak gambar nih
tak pe2
nak tengok korang zoom la sendiri
hehehe






abg n amin
motor besar bak




kalau datang pendas tak makan memang xsah la
so apa lagi kita makan dulu
sedap sangat





see betapa sedapnya
kusyuk tu













jom kita naik bot
tercapai impian abg nak naik bot






jom jalan2
ronda2
pusing2


















ok itu sajer di pendas
lepas tu terus gerak balik
niat nak gi jom heboh tapi cam dah lewat
so lepak2 kat rumah saje



=)

No comments:

Post a Comment