Friday, April 16, 2010

Noorafzan birthday giveaway


salam
aku muncul dengan contest
banyak contest menarik
dan ini salah satunya
nape menarik???
sebabnya hadiah yang ditawarkan adalah NOVEL
kalau sape yang rapat2 ngan aku kan tahu
aku memang hantu novel
huhuhu

so apa lagi kawan2
jom join ramai2

Sempena Hari Lahir kak noor yang ke 25 pada 12hb April ini
maka dengan itu kak noor anjurkan giveaway untuk bloggers.


yang ni aku copy blog kak noor



Syarat2 nya amatlah mudah iaitu,
  1. Jadi followers blog Simple Me ini.
  2. Buat entry ringkas pasal giveaway ini dan masukkan juga banner contest dalam entry tersebut. Jangan lupa link back ke entry post ini yea.
  3. Lepas itu, sematkan banner tu di sidebar blog sepanjang giveaway ini berlangsung yang di link back ke post entry ni juga.
  4. Tinggalkan url entry post anda untuk giveaway ini di comment box entry ini juga ye supaya mudah saya pergi check.=)
Giveaway ni akan tamat pada 25hb April 2010 11.59 malam..
Pemilihan pula dibuat berdasarkan kepada random.org




2 comments:

  1. orait sis..
    oo..hantu novel yea..
    ok, doakan kemenangan yea.
    saya update nama awak lam list.
    check k.

    ReplyDelete
  2. ok kak..yes emang hantu novel...xleh jumpa novel..menggelupur nak baca...huhuhuu...
    mudah-mudahan ada rezeki tuk idah...aminn...

    ReplyDelete