Friday, April 16, 2010

IMGLAD


selamat malam
sebelum tido kita update lagi
hehehe

membayar hutang diatas kesibukan lalu
hikhik
makanya aku mahu update banyak2
tak nak baca???
tak pe aku tak amik hati
tu hak korang


wah selalunya intro memang panjang
so apa itu IMGLAD???
IMGLAD=Iskandar Malaysia Graduate Leadership Assessment and Development
haaa
amik ko aku bagi nama penuh dia


ari tu 10 april
aku n member gi la try interview, jawab soklan
yer la mencuba nasib tuk masuk benda ni

macam menarik
sesuai tuk improve communication skill
eh2 jap2...
akku bukan promote or jadi pihak perunding dorang eh
aku just nak share my activity

ada yang berminat pasal ni???
kursus ni memang bagus
berminat???
hantar CV korang kat myess@deloitte.com
phone: 017-38386595
web: www.imglad.com.my
blog: http://imglad2009-2010.blogspot.com


nak tahu lebih lanjut ko pegi la
mana2 yang aku bagi tu
=)

gi mana2 xsah kan kalau xder gambar kami
hehehe




atiq n rose



rose n aku




dan aku sudahi dengan gambar aku
hahahaha




pengakhiran entry yang menarik kan???
=)


No comments:

Post a Comment