Tuesday, April 20, 2010

bakal menghilang lagi


salam semua
ada yang ternanti2 entry baru???
maaf sangat2

yer la kan ari tu dah cakap bakal kembali
tup2 hilang tanpa entry pulak
huhuhu

apakan daya aku
aku hanyalah seorang pelajar tahun akhir
maka aku sangat bz dengan TESIS ku
sesi edit mengedit berjalan selama habis final exam


dan akhirnya
alhamdulillah
dengan bantuan aini dapat jua tesis itu
dihantar untuk dijilid
alhamdulillah
dengan izin NYA

syukur



jadi kemana menghilang aku dah terjawab kan
tapi aku bakal menghilang tanpa entry lagi
akan sunyi jua blogku


insyaallah akan ada entry auto publish akan menyusul
bukan pe
aku xnak la blog ni sunyi jer kan


rajin2 la datang menjengah teratak ku ini
=)

bakal menghiang selama 3 hari 2 malam
ni pun baru siap kemas
....


kemana kah aku 3hari 2 malam?????


.............
..
..
.
.



No comments:

Post a Comment