Sunday, April 4, 2010

lagi pasal presentation PSM


salam
PSM dah abis kan
tapi macam biasa la kan
aku baru terhegeh-hegeh nak update dalam blog
alasan adalah????
xder alasan lah kali ni
boleh??
hehehe


PSM dah abis
penutup pun dah
tapi entry nyer belum kuar2 lagi
apakan daya aku hanyalah manusia biasa
hahaha


entry pasal majlis penutup nanti2 la
itu pun xtahu bila
kalau mood ner ado memang cepat la
kalau idok memang lambat lagi la
huhuhu

ok jom tengok gambar yang aku snap sepanjang present PSM
jom2 tengok
paksaan ni..
hehehe






da tayang kan
tapi nak gak tayang lagi sekali
heheh
kenangan ni buku nih





zoom sikit
SIMPOSIUM PSM




eh mane presenter ni???




haaa
ada pun
sape ni eh
xcam la pulak...
huhuhu
acik rabun huhuhu





penonton yang datang




makan2 first day
seronok lagi ni
yang dah lepas memang syurga la rasa
hehehe
pe pun makan tetap makan
makanan free kan





makan time
masa ni yang dah lepas lega la
yang belum memang dup dap dup dap
huhuhu
termasuk la aku




fana n aku




sape bentang ni haa
jap2 macam kenal
haaa da ingat masa ni shuhad present





suasana para penonton
macam2 gaya ada ni





hajar n yanti




ish
yanti ni amik gambar tak kasi tau
kalau x leh senyum,
hehehe
"eh2 idah...org present kat depan tu.."





yanti n kak fariza
tq kak run kan GC MS sy
hehehe dan2 tu ucap terima kasih
huhuhu





haaa
seperti biasa
kita akhiri dengan gambar aku la kan
hehehe
aku n pye
tersenyum riang


alhamdulillah abis sudah PSM
penutup pun dah abis
nanti aku upload gambar lagi

tunggu...........


No comments:

Post a Comment