Tuesday, April 27, 2010

berlalu pulang part 1


salam
jom kita bermula kisah penggembaraan kami sekeluarga
hahaha
macam pengembaraan apa jer kan
hahaha
abg, kakak, adik, kak ipar n 2 org anak sedara ku tu
bertolak dari rumah kul 8 pg kot
dia sampai UTM kul 11.30 pg


akan ada part2
terlalu banyak gambar
dan aku letak pun sikit jer

jom tengok gambar2 diorang ni


berehat sebentar di machap


haaa
ni dah sampai dah
tu yang ada gambar aku
=)



aminnn



irah
tolong kemas barang2 aku
hehehehe




adam



aku n amin
masa ni ingatkan amin dah xnak dah ngan aku
yerla last jumpa dia cam kecik lg
xkenal orang lagi
=)




ditandas blok
bergambar kenangan dulu



jom kita berang kat ke rumah tamu
berehat sebentar



di rumah tamu
see cantik kan rumahnya
pasal rumah ni next entry yer



ni nak gi pendas ni
kat lif rumah u9




ok jom gerak ke pendas!!!



tunggu part 2 lak yer


No comments:

Post a Comment